neděle 28. července 2013

124.




Dostala jsem chuť napsat článek, tak jsem si vybrala tenhle Tag, který jsem viděla tady
Mimochodem, ty fotky s textem nesouvisí.

1. Jaká je tvá přezdívka, kterou používá tvá rodina?

Máma mi říká občas Bobina, vlastě nevím proč a nemám to ráda. Sestřenice my vymyslela Ketka – Markéta. A můj brácha pro mě má asi spoustu přezdívek, mezi ně patří třeba Játro.



2. Jaký máš zlozvyk?
Koušu si nehty, i když se s tím snažím přestat. Nemůžu říct, že by se mi to zvlášť dařilo, ale je to lepší. Lakuju si je průhledným lakem, ale když se mi to nepovede tak, že by byl nehet úplně hladký, snažím se ho zase sloupat nebo znovu přelakovat. Proto mi lahvička s lakem moc dlouho nevydrží, když jí mám.
Nesmím zapomenout na to, jak si hraju s vlasy. Kvůli tomu dost často vypadají děsně a mám pořád roztřepené konečky.

3. Máš nějakou fóbii?
Přímo fobii asi ne, ale vadí mi malá zvířata, která se moc rychle hýbou. Když mi pavouk běží po ruce. Jednou jsem dostala strach z takové té červené ploštice, protože mi připomínala berušku, ale beruška to nebyla. Navíc bych asi nemohla mít nějakého hlodavce jako domácího mazlíčka. Pokud by neutekl, bylo by vše v pořádku. Ale kdyby ano, měla bych strach z toho, kde na něj nečekaně narazím.
Nesmím zapomenout na strach z návštěvy mimozemšťanů. Nahánějí mi hrůzu filmy o setkání třetího druhu a stačí mi i jen obrázky, jak by mimozemšťané mohli vypadat.  Ty jejich černé oči!
Možná bych se měla ještě zmínit o tom, že se mi nejméně dvakrát zdálo, že mám strach z toho, že mi nepůjde vypnout počítač. Když by nešel zapnout, byl by rozbitý, něco by nefungovalo, ale naopak… Co kdyby fungoval i po vytržení ze zásuvky snad díky mimozemským silám? 


4. Jakou písničku si nejraději zpíváš?
Pokaždé nějakou jinou, ale málokdy znám všechny slova. Naposledy to bylo – Malé kotě spalo v botě – a stále dokola.

5. Co tě dokáže vytočit?
Nemám ráda, když mi někdo skáče do řeči a je mu to úplně jedno, že jsem prvně mluvila já. S jednou kamarádkou si pořád skáčeme do řeči, ale jsme si toho vědomy a potom se dohadujeme o tom, kdo bude mluvit.
A pak asi to, když mě někdo podceňuje nebo přeceňuje.

6. Řekni jednu věc, kterou děláš, když jsi nervózní? 
Když vynechám to, co je v bodě 2, tak vlastně cokoliv, ne jednu věc. I když nejsem nervózní, tak třeba při čtení nebo při koukání na seriál musím zabavit ruce.  
7. Na které straně postele spíš? 
Já spím uprostřed, abych náhodou nespadla ani abych nebyla moc přimáčknutá k prknu na levé straně postele.

8. Jaké pití si objednáváš v restauraci/ v baru?
Skoro vždy colu.

9. Jaký byl tvůj první plyšák a jak se jmenoval? 
Nevím, jaký byl první, ale zbožňovala jsem třeba takového malého pejska červené barvy s neonově zelenýma ušima. Jmenoval se Ríša a díky těm uším uměl létat. 


10. Jaké kosmetické pravidlo doporučuješ a sama ho provozuješ? 
K tomu radši nebudu nic psát.

11. Jakým směrem stojíš ve sprše? 
Zády od dveří sprchového koutu, abych se o ně mohla opřít, sprchu měla po levé ruce a sprcháče a šampony po pravé.

12. Umíš něco zvláštního se svým tělem?
Možná tak ho připoutat na několik hodin k počítači.

13. Které je tvoje nej nezdravé jídlo? 
Rozhodně smažák a hranolky.
 
14. Jakou frázi nejčastěji používáš? 
Pokud se to týká rodičů, tak Ježiš, mami a Co je zas? No, tak to, no. Dřív jsem hodně používala Víš co nebo Víš jako.
 
15. V čem spíš? 
V pyžamu.

Verry Chatty

Žádné komentáře:

Okomentovat