neděle 4. listopadu 2012

118.


„Hra na náhodu skončila. Vezměte osud do vlastních rukou.“
Jonas Ridderstrale

Takže... Byla jsem nominována Neznámou autorkou, abych udělala 11 TAG. Hm, asi bych jí za to měla poděkovat, jelikož jsem to ještě neudělala. Neměla jsem v plná tenhle tag psát, ale přemluvila mě.

Mám splnit:
1.) Napsat o sobě 11 zajímavostí
2.) Zodpovědět 11 otázek, které si pro vás blogerka nachystala
3.) Vymyslet také 11 otázek
4.) Vybrat 11 blogerek na nominaci 
  Tedy
1) I název tohoto blogu vypovídá o tom, že jsem velmi upovídaná

2) I když jsem ukecaná, když dělá mi problém psát dlouhé příběhy a nedokážu pochopit, jak někdo může napsat knihu o několika stovek stran! Mně dělá problém i jen jediná stovka.

3) I když jsem od přírody ukecaná, tak se to týká jen lidí, které skutečně více znám. Nedokážu moc mluvit před třídou či s cizími lidmi. 

4) Myslím si o sobě, že hodně přemýšlím, možná víc než ostatní, ale nevím, zda je to pravda. Asi proto jsem taky ukecaná.

5) Nejsem spokojená s mnoha věcmi, ale nic s nimi nedělám, i když můžu.

6) Někdy pochybuju o ostatních, že mi říkají pravdu a nesmějí se mi za zády. Ale i taky se jim stála svěřuju.

7) Někdy mi dělá problém rozeznat, zda to, co jsem se od někoho dozvěděla, můžu říct někomu dalšímu. 

8) Často vůbec nevím, co od života chci.

9) Mám občas pocit, že si o mě ostatní myslí, že jsem jen praštěná a ukecaná.

10) Strašně ráda něco počítám. Třeba kolik kopií mé knihy by si musel někdo koupit, kdyby jedna stála 200,-, já z každé měla 5% abych se z toho uživila po 6 měsíců. (Kdybych tedy každý půlrok vydala jedno knihu.)   

11) Jsem tedy divná. Ale to jsem všichni, ne? Svým způsobem, nemá to nikoho urazit. Možná by bylo lepší slovo Výjimečná.

Otázky&odpovědi

1) Co Vás vedlo k tomu založit si blog?

Nevím, asi samé špatné důvody. Možná Neznámá autorka a její blog. 

2) Dovedete si svůj život bez blogu představit?

Asi ano. Pravděpodobně tento čas nastane zanedlouho.

3) Jaký vztah máte ke svému blogu?

Nemám tušení, ale jsem moc líná a tak, abych si vedla blog.  Ale možná se to dá přirovnat k jedné knížce, kterou jsem dostala k vánocům. nemyslím si o ní, že je špatná, ale zatím jsem jí nepřečetla. Vždycky jsem začala a pak... Nepokračovala.

4) Podle čeho si vybíráte blogy, které budete FOLLOWovat?

Já sleduju spoustu blogů, ale na spoustu většinou ani nechodím. Ale na ty, na které chodím - líbí se mi pěkné fotky, videa, outfity, knižní recenze, články na přemýšlení a podobně.

5) Je něco, co Vám na vašem životě v blogové sféře vadí?

Jak se to vezme. vadí mi někteří lidé, kteří nejsou zrovna milí, ale často jde o anonymy. A možná taky to, že u ostatních blogů trávám více času, než bych měla. 

6) Kde vidíte svůj blog za pět let?  

Před pár dny bych asi řekla úplně něco jiného než dnes. Představovala jsem si, že mě bude sledovala spoustu lidí, bud psát úžasné články ostošest a tak dále. znáte to. Ale teď můj blog a pět let vidím... Asi v mrtvém bodě. Nemám v plánu ho rušit, ale už v něm nebudu pokračovat.

7) Dovedete si představit, že budete blogovat třeba v šedesáti?

Vzhledem k tomu, co jsem napsala jako odpověď na otázku 6, taky asi ne. Ale kdo ví, třeba bude v té době moderní, aby nadšeně blogovali i lidé staršího věku.

8) Čeho by jste chtěli ve své "blogové kariéře" dosáhnout? 

 Viz otázka 6.

9) Jak často se svému blogu věnujete?

V poslední době moc ne, méně než je potřeba. 

10) o říkají vaši příbuzní a známí na váš blog ?

Nic. ne že by o tom nevěděli, někteří vědí, ale nic moc neříkají.

11) Co je Vaším největším životním snem?

No, asi Být šťastná (Promiň, že říkám to stejné jako jednou ty, Kláro =) ) 

Tím jsem tedy chtěla říct, že s blogem končím. Ne, neruším ho. Nechci. Asi to je divné, ale co se dá dělat. Asi byl špatný nápad zakládat si blog, když jsem ani nevěděla, že na něj budu mít čas a taky píli. Moje chyba. 

A tak tedy, pokud se někdo dostal sem a nebyl ještě neminován na 11 TAG, může ho vyplnil ;)

Verry Chatty

 
 

1 komentář: