středa 28. března 2012

black&white

Vyfotila jsem pár věcí v černobílém provedení. Každý obrázek popíšu, abyste neřekli, že je tu málo textu =P



Koupila jsem to mě a bráchovi k předminulým Vánocům. Přišlo mi to milý, tak jsem to koupila. Máme to na dveřích. (kde jinde =P) 


Ve třetí a čtvrté třídě jsem chodila na keramiku. Potom jsme se jí vzdala, protože jí měla učitelka, kterou nemám ráda.


 Je to magnetka na lednici. Byli jsme někde na výletě a uviděli to v jednom krámku. Prvně jsem  si vybrala kočku, ale pejsek se mi líbil víc =) 


Další megnetka - Hračkobraní v Kamenici nad Lipou.


 Samolepka na sklo.


Kytííí ve fialové barvě =P

 

Tentokrát na výtvarném kroužku jako dárek pro rodiče k Vánocům. 
 

Hlava andělíčka =)
 

Bonbony, které nejsou k jídlu, nýbrž skleněné.


Pedik?


A poslední fotka je barevná, můj plyšák - prásátko Růža ve vzduchu. Ano, rozmazané je to naschvál. Dostala jsem jí k nějakým Vánocům.

pa =)
Verry Chatty 
PS: Na příběhu pracuju.

Žádné komentáře:

Okomentovat