pondělí 5. března 2012

Hezky =)

Dnes jsem měla moc dobrou náladu, ani nevím proč. Na stupnici od 1 do 10 cca. číslo 9. Možná to zapříčinilo hezké počasí. Fotit se chystám až později, přece jenom ještě není zas tak moc hezky. Doufám, že vám nebude vadit, že vlastním fotky nahradím těmi z internetu.


 


103442122661046926_fjknctsz_f_large

6817498149_ba49d93be7_z_large


Daisy-friend-daisies-flowers-ladybug-spring-summer-550x309_large


4754290502_70559dbab5_large



PS: Povídaly jsem si v pátek s holkama o opakování slov. Já jich opakuju stále dokola docela dost. Například Víš co, které o demě potom kamarádka chytla, V určitých ohledech, Jasně,  v psaní ráda používám Samozřejmě,  Což, na facebooku M, Jo. Ale v určitých ohledech to je lepší, než pořád říkat Ty vole =D 
A 1)  pokud se v nějakém článku bude až přehnaně nějaké slovo vyskytovat, upozorněte mě na to, prosím. 
2)
PSS: nevím, jestli se sem tenhle týden dostanu častěji, jelikož má brácha prázdniny a už o víkendu mě sem nechtěl pustit. 

6 komentářů:

  1. Krásné obrázky! :) A jak píšeš, že je u vás hezky, to ti tda závidim, páč u nás je tď už zas zima, grr... :/ A o tom opakování slov, bohužel s mi to taky stává, a začínám si z toho dělat takovoub mou "přednost" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      No, je to hezky, ale zřejmě už zase nebude... (Víš co =D =D)
      To je chytrý =)

      Vymazat
  2. Markétko,
    fotky mi udělaly úžasně jarní náladu. Paříž bych si nechala líbit v jakémkoliv počasí, ale její jarní fotka je překrásná. A vůbec - vybrala jsi fotky skvěle a je moc fajn, že jsi měla náladu "číslo 9". Super blog. Follow! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      to jsem ráda =)
      já taky =)
      vypadá to, že díky tvému milému komentáři se moje nálada znovu dostala na 9 =)

      Vymazat
  3. Krásný fotky, já už se těším na jaro!!! <3

    OdpovědětVymazat