sobota 24. března 2012

jsem tu!

Po celém týdnu jsem tu zas. Minulý pátek mi nebylo dobře a na počítač jsem se dostala v neděli, ale už jsem neměla čas na článek. A zbytek týdne nám nešel internet.
Takže už víte, proč jsem tu nebyla. Ale nevíte, co jsem dělala.
Malovala.
 
  Netvrdím o sobě, že jsem nějaká malířka, ale baví mě to. Někdy vám třeba natočím video o  knížce, ze které jsme to malovala. Mám jí půjčenou z knihovny, proto to bude co nejdřív.

Psala. 
Ale ne žádný příběh sem, jen svojí "knížku".

Chodila do školy.
Což vás asi nepřekvapí.

Smála se. 
To určitě ty, co mě znají v reálu taky nepřekvapí. Momentálně si vybavuju třeba matiku. V pracovním sešitě mám takovou dost opotřebovanou podložku.  Kamarádka, která sedím za mnou, mi něco řekla, ale pořádně sem jí nerozuměla, proto jsem se jí zeptala co říkala.
"Říkala jsem, že máš hezkou podložku," zopakovala a já jí sdělila, co jsem jí na poprvé rozuměla.
"Já myslela, že říkáš: ,máš hezkou ponožku' "  A v tu chvíli jsme řvaly smíchy. Ale hned jsme přestaly (a to šlo dost špatně), protože naše matikářka přerušila svůj výklad, otočila se od tabule a "zle" se na nás podívala.

Spala.
Ale asi míň, než bych potřebovala. Občas jsem se musela hodně přemáhat, abych o hodině neusnula.   

Četla.
Napíšu nějaký článek či natočím video, nebojte.

Atd.

Pa =)
Verry Chatty
PS: Budu se vám to snažit alespoň maličko vynahradit.
PSS: A něco dalšího pro zasmání; na hodinkách mi upadla vteřinovka. Pár dnů při každém hybnutí rukou padala ze strany na stranu, ale teď se zasekla. Doufám, že co nejdřív někam pojedeme, aby mi jí připevnili zpátky =P

2 komentáře:

  1. kreslíš krásně! :)
    do školy musíme chodit všichni/většina :/
    psaní? no o tom nemám nejmenší pochyb! :)
    a budu se těšit na více článečků tady!!

    OdpovědětVymazat