pondělí 2. dubna 2012

Něco málo

Dnešní výtvarka byla docela zábavná, mí spolužáci si myslí, že buď - v hoře Říp žijí blaničtí ritíři
- nebo  na ní vyšel Svatopluk čech. Tomu se prostě nešlo nezasmát.




Moje zbírka náramků. Když jsem je počítala, myslím, že jich bylo něco přes dvacet. Ale chtěla bych jich mít mnohem víc!

 Z odstřižků z časopisů. Dobrý, ne?

Moje oblíbená činnost. V ruce mám knížku Perníkovou Panenku od Rachel Cohnové.

Pa =)
Verry Chatty
PS: mám psát víc textu? 
PSS: neznáte nějakou dobrou blogerku (13-15)? Nejlépe nějakou, která ráda čte ;)  A nemusí mít moc čtenářů   
Klára mi doporučila přesně tu, kterou jsem chtěla =) - Cath

2 komentáře:

  1. Jé, jsi skvělá :) Máš follow. Já opravdu ráda čtu, spořádám klidně 2 knihy za den :) Ale dobrá nejsem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dík, ty taky =)
      já taky, ale v poslední době to nestíhám a to čtení mi nějak trvá =D

      Vymazat