čtvrtek 12. dubna 2012

Olympiáda atd.

Oddychla jsem si, když jsem ráno na nádraží uviděla svojí kamarádku Símu, se kterou jsme jely na olympiádu z matematiky.  Za pár minut jsem nasedly do autobusu, který se coural po okolních vesnicích a občas nabíral i ty, co měli stejný cíl cesty.
Cesta utekla docela rychle, možná protože jsme si se Símou stále povídaly. Když jsme vylézaly z autobusu (který byl dost přeplněný a nakloněný), měly jsem ještě chvilku čas, tak jsme si koupily snídani.
Vešly jsme do Domu dětí a mládeže, nechaly si proplatit vstupenky a čekaly, až olympiáda začne. Sál byl naplněný, ale Síma by v něm radši zůstala, aby měla co počítat, až si nebude vědět rady. Dovedli nás do učebny a rozdali zadání  a papíry na vyplnění.

Příklady byly tři a měli jsme na ně dvě hodiny. Moc jsem si nevěděla rady a začala příklady počítat svým způsobem, který je většinou o dost složitější a málokdy jím dojdu ke správnému výsledku.
Konečně byl konec. odevzdali jsme papíry výpočty a dostali výsledky.
Hádejte, kolik jsem jich měla dobře.
Jeden. A to si ještě nejsem jistá, zda jsem to počítala správně. Síma na tom zřejmě nebyla lépe.
Měly jsme dvě a půl hodny rozchod a to proto, že nám žádný autobus dřív nejel. Já se najedla domácími toasty, Síma rýží. Síma neměla tušení kam jít a já zavelala - do knihkupectví. Síma si vybrala  knihu.  U Bati jsem vyhlížela boty a obě jsem si prohlížely náušnice. Jedny jsem si koupila  zaběhla do DM pro lesk na rty.
Zbylou hodinu jsem proseděly na lavičce a sledovaly pouliční zjevy, módní trendy, všelijaké outfity. U nás vyhrála slečna s lesklými nude lodičkami.
A autobusem jsme se zase vrátily domů.

Mám i pár fotek náměstí a tak, ale moc se mi nepovedly, proto je sem nedávám.
Pa =)
Verry Chatty
PS: a to není zdaleka vše ;)         

Žádné komentáře:

Okomentovat