čtvrtek 19. dubna 2012

Summer blue

Svět je nádherná kniha, ale nemá cenu pro toho, kdo v ní neumí číst.

Carlo Goldoni

 Nemohla jsem se rozhodnout, co sem dám. Rozhodla jsem se pro:

summer blue

 Já mám tuto modorou docela ráda a tyhle šaty se mi zalíbily na první pohled =)

Pa =)
Verry Chatty
PS: Mám u obracovky PC "Jsem paní svého času", ale stejně můj čas ovládá počítač =D Naštěstí dnes to je v pohodě, protože zítra nepíšeme žádnou čtvrtletku, takže nemám výčitky, že jsem se na to učení ani nepodívala.
PSS: ostatní výtvory sem dám zase někdy jindy ;)

5 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí tvůj design blogu! :)
    Tenhle blog bude mít budoucnost, jen vytrvej:))
    Odebírám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, tos mě potěšila =)
      Vytrvám, jak jen to půjde ;)

      Vymazat
  2. Ahoj, nominovala jsem tě do Versatile Blogger Award na mém blogu, tak doufám, že se zapojíš :).

    OdpovědětVymazat