pondělí 16. července 2012

93.

Když se dva lidé zpronevěří, neuzdraví je ani lék a víckrát si už neuvěří. Tak milujte se vespolek. 

Vítězslav Nezval

  Tak, Tuto sobotu jsem se vrátila s tábora (byla jsem na táboře popáté, ale skoro pokaždé na jiném). Nevím, co bych vám o tom měla psát, ale domů jsem si přivezla nejen vzpomínky a tašky plné věcí, ale i pár výrobků (časem určitě nějaké vyfotím!). Na táboře jsem ve stanu spala poprvé, ale zvládla jsem to. 

Počasí tam bylo skoro pořád stejné, odpoledne většinou bylo děsné horko (ve kterém jsme běhali po lesích) a večer pršelo, tak jsem měli na jídelně náhradní program. A jestli vás to zajímá, naučila jsem se pár šifer, pracovat s buzolou a GPS, turistické značky. 
Musím říct, že jsme tam dělali spoustu věcí, které na jiných táborech nebyly, například zpěv hymny ( text TADY), zapalování táboráku, vztyčování a snímání vlajky ČR
No, doufám, že to stačí, nechci vás znudit popisem táborových her či programu dne. Ale když už jsem u toho mohu se alespoň zmínit že táborová hra byla na téma Červený trpaslík a náš oddíl byl poslední.   

Pa =)

Verry Chatty

PS: A pak už se jen rozhodnout, zda pojedu příští rok zase, nebo se podívám někoam jinam či zůstanu doma.

1 komentář:

  1. Doufám, že sis to tam užila, našla mnoho přátel a naučila se přežít v divočině. Stoprocentně bych na tvém místě tento tábor znovu navštívil. S pozdravem Kubík =D

    OdpovědětVymazat