středa 18. července 2012

94.

Demokracie značně kazí mravy. Zvyká veřejnost na žvanění, totiž na chvástavost a pomluvy. 

Jean Dutourd 

Dnes jsem jeli nakupovat. Já bych v obchodáku nejradši strávila půl dne, ale táta by byl nejradši co nejrychleji pryč. Tak jsem alespoň zašla do knihkupectví (a nevybrala si žádnou knížku)  a do různých obchodů s oblečením. Docela dloho jsem se zdržela v Bijou Brigitte (ne že bych si nevybrala, nejradši bych si koupila VŠECHNO), ale z obchodáku jsem vylezla jen s náramkem z Gate. 


Naštěstí jsme ještě jeli do Tesca. Našla jsem zápisník, který mi docela přípomínal, ten který jsem popsala ve své "knize", na které "pracuju". 



Zašla jsem ke stojanům s oblečením a hledala černé džíny (už doma jsem si řekla, že bych si je chtěla koupit). Našla jsem, ale to nebyly džíny v pravém slova smyslu, neměly zip a byly na gumu. Mámě se vůbec nelíbily a řekla mi, že mám hledat dál. Trvalo mi to docela dlouho, ale našla jsem. Máma z nich byla nadšená snad víc než já =D 

 



Potom už jsem si jen v oddělení drogerie našla řasenku (miss sporty) a průhledný lak (essence) a šla najít rodiče (ši mě už totiž s bráchou hledat, ale každý někam jinam. Já našla mámu s bráchou a máma šla hledat tátu. nakonec jsem se tedy všichni našli =D)





A tady je vše (až na zápisník).
 

Pa =)

Verry Chatty

  

 

4 komentáře:

  1. Vydařené nákupy, líbí se mi úplně všechno :) .. Pojď se mnou někdy nakupovat :) ..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      =D =D Myslím, že by to moje peněženka neunesla =D

      Vymazat
    2. Jako že bych tě okradla ? :D :D

      Vymazat
    3. Tak jsem to samozřejmě nemyslela =D =D , ráda bych šla, jen by to nakupování dalších nepotřebných věcí byl těžké pro mojí peněženku =D

      Vymazat