úterý 24. července 2012

97.

Peníze jsou lepší než chudoba, přinejmenším z finančních důvodů. 

Woody Allen
mám chuť napsat další příběh podle obrázku z We heart it, tak tady je ;)  

Tumblr_m6pvr9fyu71r0jkvlo1_500_large  

Kamarádily jsme spolu dlouho. Odhadovala bych to asi na dvanáct let. Bydlely jsem vedle sebe, takže jsme se znaly už odmalička. Nepomatuju si ten okamžik, kdy jsme ve stejnou chvíli vyšly ze dveří a šly na zahradu, ale moje máma ano,  takže to znám z vyprávění. Prý jsem si já hrála na písku a ona na trávě s panenkami. Pokukovaly jsme po sobě a naše mámy si toho všimly, tak si šla Linda hrát k nám. Tak jsem si hrály společně s panenkami na pískovišti.
Hrály jsme si každý den, společně šly do školky a tam si také hrály spolu. O nikoho jiného jsme neměly zájem.
Skoro celou základku jsme proseděly vedle sebe. Učily jsme se společně číst, násobit  a později nenápadně opisovat a bezhlasně se dorozumívat.
Až do minulého roku. Ten okamžik si pamatuju. Linda přišla k nám a přes slzy nemohla ani mluvit. Pak mi pomalu sdělila, že se o prázdninách budou stěhovat. Bylo mi to líto, ale nebrečela jsem. Musela jsem Lindu uklidnit. Vždycky byla citlivější než já.
Zbyly mi po ní jen pestrobarevné náramky přátelství, které si sundávám, jen když se jdu umýt.  Je prvního září a já jdu do školy. Bez ní. A vymýšlím, kdybychom se mohly setkat. Přece jenom, bydlí asi tři sta kilometrů daleko. Ale já něco vymyslím!

pa ;)
Verry Chatty

PS: Právě jsem asi někde na horách!

1 komentář: