sobota 28. července 2012

99.

 Genialita je 1% inspirace a 99 % potu. 

Thomas Alva Edison

ak už jsem asi někdy říkala, tento týden jsme byli a doolené, na horách v Krkonoších. Mám spoustu fotek (asi třista), ale většina (asi dvě stovky a padesát)se mi moc nepovedla a není na nich nic zajímavého. Dneska vám jich ukážu jedenáct a příště  taky ;)




 potůček (nebylo jich zrovna málo, na které jsme za těch pět dní narazili)


 lanovka na Černou horu


 KRNAP


 Max s námi na lanovce na Hnědý vrch


výhled z lanovky (uprostřed fotky je Sněžka)


já u Lyžařské boudy ;)



lanovka na Růžovou horu


Pa =)

Verry Chatty

 


9 komentářů:

  1. Nádherné fotky :-) Mně se nejvíc líbí ta třetí, má takovou úplně bezva atmosféru! :-) Jinak děkuju moc moc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      ta, co se nejvíc líbí mně, není v tomhle článku, ale v tom příštím s fotkami z Krokonoš bude ;)
      Já děkuju ;)

      Vymazat
  2. krásné fotky:) mě se nejvíc líbí ta kde je ten pejsek:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      Z toho, jak jsme ho všude tahali, nebyl zrovna dvakrát nadšený =D

      Vymazat
  3. Průměrné fotky, takové amatérské.. Krysa

    OdpovědětVymazat
  4. "Nech projít své vlastní já." To mi říká moje teta Iveta, když fotím. Z tvých fotek je jasné, že tys to udělala stejně. Moc se mi to líbí. With love your Linda

    OdpovědětVymazat