čtvrtek 16. února 2012

4. den

Už máme čtvrtý den jarních prázdnin a já musím říct, že jsem toho zatím moc neudělala. No, pár věcí jsem udělala, ale to nemůžu považovat za důležité. Např. jsem napsala pár článků, přečetla si mraky jiný článků a některé za to ani nestály. Zatím jsem upletla asi třetinu fialového náramku z bavlnek (až bude hotový, vyfotím ho ;)).

Slíbila jsem si, že každý den budu číst dvě hodiny, abych přečetla všechny knížky, co jsem si půjčila v knihovně, ale zatím jsem četla jen asi čtvrt hodiny (celkem) a to čtu ráda. Nejspíš za to může ten počítač, na kterém trávím většinou času. Chtělo by to další zákaz (jednou mi totiž máma dala zákaz na počítač, protože jsem na ní křičela. Vylo to na týden a já si alespoň od počítače odpočinula. Mám takový pocit, že to spíš bylo k užitku než ke škodě.)

Pa =)
Verry Chatty

PS: napadá Vás něco, o čem by mohl být další článek? A „outfit“ bude asi až příští týden, kdy mě bude moct někdo vyfotit a to bude jest Klára ;)  Asi.
PSS: a kdybych mohla někomu poskytnout rozhovor, budu jen ráda (Kláro, tebe nepočítám, udělalas mi reklamy na svým blogu až až). A kdyby někdo chtěl poskytnout rozvor mě budu také moc ráda ;) 
PSSS: Tenhle design je zase moje práce ;)

2 komentáře: