pátek 10. února 2012

výhled z okna =)

Ráda bych vám ukázala pár fotek, co jsem vyfotila z okna =) Doufám, že se vám budou líbit =)






Dneska jsem měla poslední a možná i nejlepší den lyžařskýho výcviku. Zajímavé je, že jsem se toho výcviku bála,  i když lyžovat umím (no, záleží na to, co si pod tím představíte =D Jo, zvládnu sjet kopec bez pádu. A dokonce se mi povedlo celý týden ani jednou nespadnout! to je úspěch! Ale to asi to bude tím, že 1) jsem jezdila docela pomalu 
2) nedělala jsem blbosti 
3)  hrozně jsem se snažila, abych nespadla, protože jsem opravdu nechtěla, aby se mi spolužáci smáli). Měli jsem jako zakončení i závody, naštěstí kluci a holky zvlášť. Ale stejně se na nás kluci dívali, ale mi se zase dívaly na ně =D Bylo mi jasný, že se neumístím, ale o to mi nešlo, hlavně že jsem se nějak neztrapnila. To, kolikátá jsem vlastně byla, se dozvím až příští pondělí, protože tenhle týden budeme mít jarní prázdniny =*
Pa,
Markéta/ Very Chatty/ někdo jiný?
=)
PS: a co jste dělali Vy?


5 komentářů:

  1. Takže ty chodíš do sedmé třídy, když jsi měla výcvik? :) Já jsem se dneska věnovala florbalu, hraji ho totiž závodně. Katka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný fotky :)! Hlavně ta druhá :)!

    OdpovědětVymazat
  3. my sme měli taky výcvik a byla to děsná nuda. nenávidím lyžování!!!! Estera

    OdpovědětVymazat
  4. chodím do osmé, loni jsme výcvik kvůli nedostatku sněhu neměli ;)
    =)Florbal taky hraju ráda, ale 1) moc mi nejde a za 2) jsem skoro pořád v bráně :/
    Já mám lyžování fakt ráda =)

    OdpovědětVymazat