pondělí 27. února 2012

vločky a lavice

Mohla bych vám sdělit pár novinek ze školy.  Budeme mít nové lavice, což může být v určitých ohledech dobré, ale protože jsme třída, která zmaří úplně všechno, myslím, že to není nejlepší nápad…
Po obědě  jsme byli ve třídě, já a další holky jsme si povídaly a potom zjišťovaly, jak jsme se dostaly od knížky PS: Miluji tě až ke bláznivým snům.
O dvouhodinovce výtvarky/pracovek jsme začali nosit nové lavice a židle do tříd. Mým dvou spolužákům se povedlo jednu lavici zmařit hned, co jí vzali do ruky.
Protože na lavicích byl lepenkou připevněný karton, já, Klára a další dvě holky jsme se ho snažily z lavic odlepit. Potom jsem stříhaly vločky na provázku (jo, zní to divně, to je účel. Pro vysvětlení – odstřihávali jsme z jednoho provazu provázky, na kterých visely polystyrenové vločky). Pár nám omylem upadlo a zlomily se. Když jsme je odnášely, Klára povídala něco o tom, že si tu vločku vypěstuje (asi) a pojmenuje jí Rů- a v tu chvíli ležela na schodech. Mě popadl ten smích, kterého se potom nemůžu zbavit. Klára se se smíchem zvedla, vločky jsme uklidily a ještě nosily pár židlí a lavic.
Po škole jsem šla kamarádku doprovodit a jako obyčejně jsme si povídaly. Pak jsme se zase zabývaly tím, jak jsme se dostali od rýmy k Edisonovi. Možná se vám zdá, že to spolu nijak nesouvisí, ale to byste se divili.

PS: protože moje poslední povídka (no, tady druhá) měla úspěch (alespoň pro mě to úspěch byl, těch několik milých komentářů =) ), asi je budu psát častěji, ale neslibuju, že budou tak dobré jako tahle. Ale budu se snažit =) 
                                                                             formspring

3 komentáře:

  1. Super, už se těším na další povídku :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. taky se už nemůžu dočkat další povídky :)
    krásný blog,moc se mi líbí desing :))

    OdpovědětVymazat