neděle 7. října 2012

108.



„Jestli se domníváš, že celý svět je špatný, pak si uvědom, že se skládá i z lidí, kteří jsou jako ty.“
Mahátma Gándhí

Nedávno jsem dostala nápad, že udělám se svými kamarádkami a s některými knižními blogerkami rozhovor na téma české knihy. Dnes to bude Rohovor Barčou, která píše na více blogů, ale řekla mi, že tu mám uveřejnit tento blog, na kterém píše pod přezdívkou Tímot jí za rohovor děkuju ;) 



525868_279601628822552_754274817_n_large
http://weheartit.com/



1) čteš více českých knížek či přeložených?

přeložených

2) Jaký je tvůj oblíbený český spisovatel?
Tak nad tím se musím hodně zamyslet. 
Já teď ani žádný český nečtu a ani nečetla -  už asi  tři roky!

3) Proč čteš právě spíše knihy přeložené než české?

Mám ráda upíry a v češtině jsem zatím žádné knihy o upírech nenašla.  I český sci-fi je nic moc. Američani, či Angličané mají teda bujnou fantazii.   
4) A čím myslíš že to je?
Nevím, asi tím, že teď není moc mladých spisovatelů s fantazií puberťáka a starší (Okolo tý osmdesátky) už neumí tak fantazírovat a mají to moc staromódní...

Pa=)

Verry Chatty


3 komentáře:

  1. S Barčou tedy nesouhlasím, podle mě je spousta skvělých českých autorů, stačí jen hledat :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejsem Barča, tak nevím, ale přece jen každá čtete trochu něco jiného, ne?

      Vymazat
  2. Ahoj chceš se přiučit Angličtině? Tak neváhej a přihlaš se víc info najdes u mě na blogu :)

    http://online-kurz-aj.blog.cz/

    OdpovědětVymazat