neděle 28. října 2012

112.

„Přátelství nám nebe posílá proto, abychom se mohli vyzpovídat a zachránit se před tajemstvími, která nás tíží.“
Anton Pavlovič Čechov

Když jsem byla před pár týdny nemocná, napsala jsem pár stránek mého vánočního příběhu. Díky tomu jsem měla takovou krásnou vánoční náladu.

Včera jsem tedy jen tak seděla u počítače a sledovala ze dvou oken mého pokoje, jak se drobné kroupy, které  padaly z nebe, mění ve sněhové vločky. Střešní okno bylo během pár chvil pokryté vrstvičkou sněhu a z druhého okna jsem viděla, jak střechy domů mizí pod bílou přikrývkou. Trávník před domem měnil svůj vzhled.  
 První fáze - zelený trávník. Druhá fáze - koprovka, tak jsem pojmenovala to, když ze sněhu ještě vykukuje zelená tráva, která připomíná kopr v koprové omáčce (Á,  nějak jsem dostala na ní chuť!). Třetí fáze - po trávníku není ani stopy, zmizel pod sněhem.

To přišla vánoční nálada zase. Ještě zesílila, když jsem ráno vstala a podívala se z okna. ještě jsem byla ospalá, tak jsem nepřemýšlela nad tím, že včera padal sníh. Možná jsem taky doufala, že přes noc roztál. Zkrátka to bylo překvapení.     

Mohla bych vám to vyfotit, ale bohužel nemám funkční foťák. Tak snad ho necháme brzy spravit. 
A co Vy? Máte také za oknem sníh?  Co na něj říkáte?

Pa =)

Verry Chatty

Žádné komentáře:

Okomentovat