úterý 1. května 2012

54.

Největším štěstím v životě člověka je vědomí, že nás někdo miluje proto, jací jsme, nebo spíše přesto, jací jsme.

Romain Rolland


Včera jsme jeli se školou do kina na Cestu na Tajuplný ostrov (somzřejmě ve 3D). Je to vlastně volné pokračování Cesty do středu Země. I tentokrát se tam objevuje kniha Julese Verna, ale i Guliverovy cesty a Ostrov pokladů. Stačlilo jen přes sebe správně přeložit mapy těchto ostrovů a skutečný ostrov i se souřadnicema byl na světě.
Film byl sestaven podobně jako Cesta do středu země - šli na výpravu, dostali se na určené místo, ale museli se odtud rychle dostat kvůli blížící se katastrofě.   

V autobuse bylo dost horko, ale naštěstí jsme se cestou zastavili a prohlédli si Třeboňské náměstí.
Cestou ze školy jsme se s kamarádkou držely stínů.  Dost se mi ulevilo, když jsem konečně byla doma.
Večer jsem šla na čarodějnice, i když jsem věděla, že tam nebudu mít co dělat.
Hrála jsem na honěnou s malými dětmi a opekla si buřt a brambory. vydržela jsem to tam do jedenácti a doma si pustila Ďábel nosí pradu ( díky, Kláro =) ). Šla jsem spát až někdy kolem dvou hodin.
Dnešek utekl dost rychle, na to abych stihla dělat něco užitečného, důležitého či zajímavého. 
Pa =)
Verry Chatty =)

PS: jak jste si vy užili 1. květen?

Žádné komentáře:

Okomentovat