čtvrtek 24. května 2012

75.

Poznal jsem, že válka nikdy neskončí, nikdy, dokud ještě někde bude krvácet rána, kterou ta válka zasadila.  

Heinrich Böll

Možná se někomu líbil píříběh, který jsem uveřejnila tady, tak přidávám něco podobného ;)

Tumblr_m3rkpxyl691qa1jnmo1_500_large
weheartit

Má milá ženo,
Nevím, jestli budu mít ještě možnost ti napsat. Nevím, jestli tě ještě někdy uvidím. Možná to je naposledy, co o mě slyšíš. Válka je krutá. Měli jsme velké štěstí, když nám přivezli plynové masky. Hned jsem po jedné sáhl. Ale na jednoho vojáka nezbyla. Nemohl nic dělat. Když byl do zákopů vypuštěn plyn, začal se dusit. Zahynul. Neměli jsme čas ho zakopat, proto na zemi ležel ještě dlouho.
Za tu dobu, co tu bojuji,  jsem postřílel mnoho a mnoho mužů. Padali na zem jako zralé švestky. Já měl zatím štěstí, každá kulka mě minula. Ale nemám zdání, kdy mě nějaká dostane…
Tvůj drahý muž
 

Pa  =)

Verry Chatty 

 PS: Vnuklo mi to nápad- možná někdy napíšu příběh o 3. světové vláce ;)
PSS: když něco slibuji, je opravdu mizivá šance, že to splním =D

 

2 komentáře:

  1. Smutné :( Ale takový je holt život. Někteří lidé by si ho měli přečíst, aby si vše uvědomili.

    OdpovědětVymazat