pondělí 28. května 2012

78.

Nikdy jsem nedopustil, aby škola stála v cestě mému vzdělání.

Mark Twain

Celé odpoledne a večer jsem přemýšlela, jaký napíšu článek, ale na nic jsem nepřišla a píšu ho až teď.   Dnes mě na formspringu zaujalo toto. Není hezké vědět, že i když se máme dobře, pravděpodobně se budeme mít někdy ještě lépe? Ale druhá stránka věci, že se budeme mít zase hůře.
Proto bychom měli myslet alespoň trochu na budoucnost, abychom jsem si jím něčím nezkazili. Dám  příklad, který nebere vážně.
Dívka se rozhodla jít na gymnázium. Ale nebyla dostatečně chytrá, proto se nedostala na vysokou školu a nenašla si práci. Žila z podpory a byla sama.
Dívka se rozhodla jít na hotelovku. Úspěšně jí vystudovala a našla práci v restauraci. Tam potkala svojí životní lásku. Byla šťastná.
Klidně to mohlo být jinak, dívka po gymnáziu udělala vysokou a stala se z ní novinářka. Nebo šla na hotelovku, ale potom jí nikde nevzali. Nabízeli se jí jen práci kuchařky na půl úvazku, kde si moc nevydělala.
Málokdy poznáme, jestli jsem učinili správná velká rozhodnutí, ale měli bychom se tomu alespoň věnovat.  Já mám například z volby povolání docela strach. Co když si vyberu špatně? Jsem skutečně zvědavá, co se mnou bude.
Myslím, že některá důležitá rozhodnutí jsem učinili už jako malí a to jsme si to ani neuvědomili. Třeba jsem si začali hrát s někým ve školce a ten někdo je náš nejlepší kamarád. 


Pa =)

Verr Chatty

PS: Učilnila jste v poslední době nějaké velké rozhodnutí?


    


2 komentáře: