pátek 25. května 2012

76.

Jenom život, který žijeme pro ostatní, stojí za to.

Albert Einstein 

Tenhle citát už tu byl, ale nejlíp se hodí k tomu, o čem chci psát.  

Snažím se tu být pro ostatní, být dobrý člověk, pomoci, poradit. Ale nevím, zda to má smysl. Možná si to někdo uvědomuje.  Ale stejně si přijdu sama. Máma mi nedávno říkala, že se mám snažit kamarádit se všemi, nemít jen jednu nejlepší kamarádku. Snažím se. Ale problém je v tom, že ve třídě je dvanáct holek. Možná to nikomu jako problém nepřipadá. Když se máme dát do dvojic, já a jedna holka zbudeme. Všichni ostatní tu svojí dvojici mají. A já tedy musím být s tou holkou. 

Ta holka je, ehm, cikánka, což by zas tak nevadilo, až na to, že jí je šestnáct, Chodí s námi do třídy od konce sedmičky a je trochu nevypočitatelná. Dělá si co chce a má ráda legraci, pro kterou nemám pochopení. A v devítce s námi už chodit nebude, proto budu opravdu přebývat.

 O přírodopisu, když máme vypracovat otázky, jsem sama, ona by stejně žádné nevymyslela, o tělocviku jsem s ní jednou "tancovala". Celou dobu se jen smála. přiznávám, že já se taky směju dost často, ale to k smíchu nebylo.  Už mockrát to tak dopadlo.
Jednou o tělocviku, kdy jsem se taky měli dát do dvojic na běhání, chtěli se mnou být tři holky, ale to je výjimka. Možná to bylo jen kvůli tomu, že běhám pomalu a lehko mě předběhnou.

Pa 

Verry Chatty

PSS: A tím jsem chtěla říct, že to, co říká Einstein, se mi moc nevyplácí.
PS: A co Vy, měli jste taky někdy takový problém?  Nebo něco podobného?

5 komentářů:

  1. Mám stejný problém. Já nikdy nebyla a ani pořád nejsem a nepatřím mezi oblíbené, nijak extrémně nevyčnívám. Hlavně je to kvůli výšce. Je nás také 12 holek, takže to vychází do dvojic stejně, ale když se rozebírají, tak moje spolusedící, událná "nejlepší kamarádka" jde za svou druhou nejlepší kamarádkou- já jsem s nimi, to je naše zázračná trojice, ale hned, jak jsou u sebe na mě rázem zapomenou, takže většinou sedím sama. A neřeším to už, zvykla jsem si :)
    PS: Tak to potáhneme spolu, ano? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v naší třídě jsou naštěstí všichni skoro na stejné úrvni oblíbenosti, i když je někdo trošku výš či níž.
      Já mám taky dvě "nejlepší kamarádky", které jsou vždycky spolu =D
      Když máme být trojice, tak je to nejlepší, to o mě zájem je =D
      Já jse taky docela zvyklá, jen ... sama nevím =D Prostě jsem to sem musela napsat ;)
      PS: =D

      Vymazat
  2. Ta holka mi vždycky připadala divná :-D Taková zvláštní, no..

    OdpovědětVymazat