úterý 15. května 2012

66.


Mějte dobrou náladu. Dobrá nálada vaše problémy sice nevyřeší, ale naštve tolik lidí kolem, že stojí za to si ji užít. 

Jan Werich

Naposledy jsem přečetla knížku Dva korky od ráje od Lenky Lanczové. Už je to pár let, co vyšla, ale je to první knížka, kterou jsem od příslušné spisovatelky dívčích románů přečetla. Jak druhou jsem si vybrala Kde končí svět. Obě jsem si vybrala podle 1) názvu
2) věku hrdinky

Žádná knížka mě snad nepobouřila jako právě Dva korky od ráje. S čerstvou gymnazistkou Natálií jsem se moc nesžila, nad jejím chováním jsem koutila hlavou. Právě díky svému chování má nemálo průšvihů, které z počátku vůbec nebere na vědomí.
Knížka mě od těch ostatních od Lanczové rozhodně neodradila.
Nechci, byl tento článek byl jen o knížce, proto zveřejním malou část mojí komunikace s Klárou (bože, já se vyjadřuju =D)  

Já: =P
Klára: Co mám dát za článek?
Já: Co mám dát za článek?
=P
Klára:Haha
Já:snaha
drahá
viděla vraha
Klára: Markéto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Myslím, že to pro konec pro začátek to stačí =)

Pa =)
Verry Chatty 

4 komentáře: