středa 30. května 2012

80.

Člověk má být ke svému příteli takový jako sám k sobě. 

Sókratés

V jedenáct hodin do naší školy dorazila návštěva z ciziny - Rakušáci. Pár spolužaček, které je měli ubytovat, je šlo i s ostatními přivítat. Škoda, že jsem je zatím neuviděla. Ale zítra se mi možná poštěstí - Jedna pojede s mojí kamarádkou Marií (která jí ubytuje) ráno autbusem a já taky.  Později je uvidíme zřejmě až v pátek.


Tumblr_m2cg8hil581rte0lro1_500_largePřed chvílí mi kamarádka Anet poslala prezentaci, kterou mi prý dlouho slibovala (ale já si to už nepomatuju).  Docela mě to potěšilo a hned mám lepší náladu =) I když jsem se dozvěděla něco, na co si vůbec nepamatuju. prý jsem vždycky dostala diplom za první místo na taneční soutěži =D Já, která tančí dost křečovitě a divně a blbě. Prý to bylo ale za to, že jsem tancovala bláznivě. Bůh ví, jak to vůbec bylo. Jestli si to Anet nevymyslela =D

O jedné hodině jsem málem neměli žádného učitele. Klára říkala, že by měl NĚKDO dojít za zástupkyní, ale sama nešla. Tak jsem šla já a Marie - daleko jsme se nedostali, kluci nás strčili spátky do třídy. Ale i přesto Klára nepřestávala s tím, že by tam měla NĚKDO dojít =D =D =D  

Pa =)

Verry Chatty 

2 komentáře: