úterý 22. května 2012

71.

Jen lidé povrchní nesoudí podle zevnějšku. 

Oscar Wilde


Kaija mi řekla, že mám jiný blog než ostatní (už jsou to dva týdny, tady je její komentář ((Cath)) ). Nemám moc chuť psát o módě (vlastně jí moc nerozumím a nenosím nějaké ohromující outfity). Chci psát příběhy, fotit, co mě zaujme, svěřit se vám s něčím z mého života a možná se trochu, maličko se zaměřit na psychologii. Tohle všechno mě zajímá. Čtenářů nemám zatím nějak přehnaně moc, ale vím, že jsou praví a nejde jim jen o to, jak vypadám ;)


Doufám, že jsem tímto nikoho neurazila, nebyl to záměr. jen jsem chtěla napsat, jaký pocit ze svého blogu mám. 
A Vy?  Jak se Vám líbí můj blog? Zajímalo by vás, jak se oblékám? (Nic moc) Nebo nějaký nápad na článek? Či něco úplně jiného? Mužete psát tady či na formspring (vpravo) ;)

Pa =)

Verry Chatty 

PS: Bonus =D


Mám vlasy v obličeji (záměr - foukal vítr), tvářím se dost zvláštně a fotila mě mamka.
Třeba to pro mě ještě někdy udělá ;) 

 

  


2 komentáře:

  1. Mám tvůj blog moc, moc ráda, vždyť víš :) Nic bych tu nezměnila, nech tvůj blog originální, tak jak je. Když jsem to já porušila, tak ty neruš. Kdyby všichni tvůj blog opouštěli, tak já ne, já zůstanu. :) A dekuji za zmínění v článku, moc mě to potěšilo :) Mimochodem- jsi moc krasná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně zase potěšil tvůj komentář (zase =))
      dodáváš mi sílu ( a nejen ty) psát dál. Budu se snažit vydržet co nejdéle, jak jen to půjde ;)
      Určitě dostanu spoustu skvělých nápadů, se kterými vás tu seznámím =) Ale budu se držet toho, o čem chci, aby tento blog byl =)
      opravdu? tak děkuju =)

      Vymazat