čtvrtek 31. května 2012

81.

Věřím, že fantazie je silnější než vědění.
Že mýty mají větší moc než historie.
Že sny jsou mocnější než skutečnost.
Že naděje vždy zvítězí nad zkušeností.
Že smích je jediným lékem na zármutek.
A věřím, že láska je silnější než smrt. 

Robert Fulghum

Díky rannímu setkání v autobuse s Rakušačkou jsem si uvědomila, že bych asi nezvládla, kdybych jí měla ubytovávat. Moje angličtina (natož němčina) není zrovna valná. A to ještě večer s Marií a Larisou (Rakušačkou) pojedu na pizzu. Původně to bylo úplně jinak, ale nějak to nevyšlo  a je to moc složité, na to abych to tu vysvětlovala =D, tak jsem navrhla, že já klidně pojedu.



Pa =)

Verry Chatty


2 komentáře:

  1. Písnička skvělá :) Ale už jí mám celkem plné zuby, všichni okolo si ji pouští a mně už létá hlava kolem :) ... A poslouchám jiný žánr :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D
      Já jí zatím mockrát neslyšela, ale líbí se mi =)

      Vymazat