čtvrtek 17. května 2012

68.

Zatímco ztrácíme svůj čas váháním a odkládáním, život utíká. 

Seneca

když se nad tím zamyslím, je toho spoustu, co jsem odložila. Vyjmenuju jen pár věcí.

- zapsat knížku do čtenářského deníku
Nemůžu říct, že bych neměla jakou tam zapsat, ale protože po nás češtinářka chce moc náročný zápis, vůbec se mi do toho nechce. Tím nechci říct, že když jí stačil o málo jednodušší, chtělo se mi do toho.

- prezentaci o místě, kde bydlím
Už je to pár týdnů, co nám o tom angličtinářka říkala, ale já zatím mám jen pár vět. A vypadá to, že na to zapomněla. Naštěstí.

- zápis do deníku
Myslím tím svůj skutečný papírový deník s nápisem Diary. Tím nechci říct, že by mě to psaní nebavilo. Baví.  Problém je v tom, že se k tomu nedostanu. Kdo za to asi může?

- nechat se od Kláry vyfotit 
jednou se vymlouvám na to, že je málo času, že se mi nechce brát do školy foťák, že zrovna vypadám příšerně, atd. Znáte to, ne?

- přečíst knížku Poslední léto 
Není to zas tak důležité, ale je to docela ostuda, že já, taková čtenářka, mám v této knížce přečtených jen pár stránek a to jsem jí dostala o Vánocích!

- přihlásit se na referát z dějepisu
Chci mít u učitelky nějaké kladné body, ale když se ptá, kdo si chce vzít nějaký referát, říkám si, že ne nepřihlásím - co když bych na něj zapomněla nebo neměla čas? A teď už moc možností mít nebudu...

 - dopsat si pár sešitů
Například fyzika, kdy nevidím moc dobře na tabuli (sedím až vzadu) a učitel píše hrozně prťavá písmenka. A ještě k tomu skoro vůbec nedávám pozor. Či příklady z matematiky, když jsem byla na matematické olympiádě.

- vyhodit zbytečnosti z 6 šuplíků, které vlastním 
Spoustu málo popsaných papírů, nevybarvené omalovánky, nevyužitelné papíry - to všechno si nechávám, protože věřím, že by se mi to někdy mohlo hodit. Ale dobře vím, že to stejně nikdy nevyužiju a dávno by to mohlo být vyhozené. 
 
Mohla bych tu vypsat nemálo nedůležitých věcí, které odkládám, ale nemyslím si, že by to někoho bavilo. Už teď pochybuju, že tento článek někoho zaujme, ale protože jsem si s ním dala práci, zveřejním ho a i když se nikomu nebude líbit, nesmažu ho.  

Pa =)
Verry Chatty

PS: jak to máte s odkládáním Vy?
  PSS: Myslím, že tento citát už tu byl, ale doufám, že Vám to nevadí ;)
 


 

6 komentářů:

  1. Já odkládám tolik věcí, čtenářák jako ty, referáty, prezentace a tyhle vyšechny věci, a pak jednou zjistím aha zítra odevzdávám čtenářák! :DD
    xoxo
    http://dreamaboutflowers.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D =D
      Když jsem měli minule čtenářák odevzdávát, učitelce se ten můj zápis moc nezamlouval, ale já si to okecala na 1/2 =D =D

      Vymazat
  2. já odkládám snad skoro všechno!:/

    OdpovědětVymazat