sobota 12. května 2012

63.

Každý chce žít dlouho, ale nikdo nechce být starý.

Jonathan Swift

V počítači jsem si naschromáždila "pár" fotek, abych mohla vybrat ty nejlepší. 




Možná jsem místo tohoto mohla napsat Ver(r)y Chatty ,co?


Nechci si přivlastňovat fotku, která není moje, tuhle fotil brácha. Přiznávám, že jsem se ho neptala, zda jí sem můžu dát. Takhle náš trávník vypadal minulý víkend, co přestaly padat kroupy. 



Můj vysvlečenej deník - Johana Rubínová

 
Původní smysl vyfotit tuhle fotku byly korále, ale dávám jí sem kvůli nádherným mrakům v pozadí ;)

Pa =)
Verry Chatty





4 komentáře:

  1. Nejkrásnější jsou ty mraky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      Takové na zamyšlení, co? Na zamyšlení nad tím, že i obyčejné mraky můžou být překrásné.
      Když se v pravou chvíli a dobře vyfotí ;)

      Vymazat