čtvrtek 10. května 2012

61.


Většina lidí je tak šťastná, jak šťastná se rozhodla být.

Abraham Lincoln

Dnes po naší vsi pobíhá bílá koza a černá ovce. Když jsem ráno šla na zastávku, šly za mnou. Snažila jsem se je zahnat pryč, ale nepovedlo se. Málem vlezly i do autobusu =D Nevím kde jsou teď, ale ještě před chvílí jsem je viděla, takže se asi žádná nehoda nestala.


navy color



Pa  
Verry Chatty =)

PS: V poslední době se láduju čokoládou. měla bych se začít krotit. Jakou čokoládu máte nejradši Vy? Já Studentskou pečeť. 


Facebook

6 komentářů:

  1. Nejraději mám takové ty malinké čokoládky od Kraš :D Jsou v nich i samolepky zvířat.

    Ta koláž je naprosto bezvadná :)

    OdpovědětVymazat
  2. když jsme tyhle čokoládky dostali ve škole, samolepkama jsme oblepili skoro celý okraj nástěnky =D
    tak to jsem ráda ;)

    OdpovědětVymazat
  3. ten citát je nádhernej :) a koláž taky! byl by z toho skvělý outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám citáty ráda, proto je sem dávám ;)
      Ještě mít to oblečení a boty a kabelku ;)
      A děkuju =)

      Vymazat
  4. Nejraději mám Milku!! ♥♥♥ . Studeňskou pečeť ráda moc nemám, protože tam jsou nějaké kousky toho želé nebo co to je :D . Jinak se mi líbí koláž . A nejvíce tričko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda Milku jedině s celými lískovými oříšky ;) To želé zbůžňuju ;)
      To je fajn ;)Pruhovaná trička mám ráda, ale momentálně mám jen jedno =D

      Vymazat