středa 23. května 2012

72.

Polovina pravdy je často velká lež.  

Benjamin Franklin

Přišlo mi jako dobrý nápad vás seznámit s mými oblíbenými stránkami. Nebude se jednat o blogspot blogy a podobně. Třeba se někomu nějaká stránka zalíbí. 

Myslím, že tenhle web znají všichni, nebo snad skoro všichni, proto nemusím říkat, o co jde. 
Nejvíce jsem si oblíbila články od blogerek. někdy nestojí za nic, ale často jsou povedené.

Nevím, zda je teto web stejně tak populární jako Krásná, ale i tam nacházím pěkné články. Musím se přiznat, že je tam i jeden můj, ale radši vám na něj nebudu dávat odkaz, je hrozný =D

Je to blog jedné dospělé ženy (nevím, kolik jí přesně je) s dvěma dětmi. Její články se mi líbí v tom, že dokáže napsat zajímavě o obyčejných věcech souvisejících s naší psychologií. Znáte výraz Jít domů "po o" ? Tady Či 17 věcí, které by poradila svému sedmnáctiletému já tady 
A také seznam Co jí dnes dělá radost, tady Většinou jsou to maličkosti, ale to přece vůbec nevadí, ne?
Název mluví za vše. přispívají tam různí lidé, ať psychologii, či žena se Šťastného blogu. ne každý článek mě zaujme, ale některé si ráda přečtu. Štěstí nejde naplánovat, Lživá řeč těla i Psaní jako cesta k uzdravení  
Ne každého to bude zajímat, ale mně ano.

Oficiální stránky této spisovatelky v angličtině, která mi zrovna dvakrát nejde, ale Google pomůže, abych alespoň porozuměla tomu, co Meg píše o tom, co dělá, a anotacím s úryvkem k její knize. 

"Startovací plocha pro budoucí spisovatele" tak zní oficiální text. Je už to nějaký pátek, co tu jsem zaregistrovaná. Můj profil je tady.  Ale upozorňuju vás 1) spoustu povídek je stejných jako tady
2) spoustu povídek i básniček je napsaných divným dětinským stylem, ale mazat je nechci =D
Pokud jste někdo zaregistrovaný, nebo se k tomu chystáte, hoďte mi sem prosím odkaz na váš profil ;)

A to je vše. Doufám, že jsem na něco nezapomněla

Pa =)

Verry Chatty 

PS: neznáte na sítí blogů blogspot, kdo má blog deníčkového typu, něco podobného jako já? Hoďte sem odkaz, třeba ho bud znát, ale třeba ne ;)

4 komentáře:

  1. Na piště povídky nejsem, ale sama si píši :) Pracuji na knize a chtěla bych, aby se nechala vydat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =) Je to tak fakt dobrý, ostatní komentují tvoje příběhy a tak. Dozvíš se názor někoho jiného než těch, kteří tě znají ;)
      Já taky ;) Jaký žánr?

      Vymazat