středa 16. května 2012

67.

V životě nevěř tomu, kdo tě klame, ale nezklam toho, kdo ti věří.

Neznámý autor

Dnes jsem pracovala na designu, proto žádný pořádný článek nebude. Jelikož jsem hrozně šikovná, trvalo mi to hrozně dlouho =D
 Ta, líbí se vám alespoň trošku, nebo ten minulý byl lepší? 

Alespoň pár informací - dneska jsme byli spojení s deváťáky, protože většina naší i jejich třídy odjela na závody - jak mladí zdravotníci tak mladí sportovci.  jJá ani do jedné skupiny nepatřím, tak jsem zůstala trčet ve škole. Naštěstí jsme se dvě hodiny koukali na film, dvě hodiny byli na počítači, jednu jsme počítali :/ a tu poslední prokecali. 
Já stále někde zapomínala třídnici. V pondělí se jí konečně po dvou týdnech zabavím =D

A na závěr pár obrázků, které mě zaujaly na We Heart It 


Tumblr_m3etdrgiyv1qjsmmoo1_500_large

Tumblr_ltshfuempo1qgbu1qo1_1280_large

Tumblr_m3rw22q33n1qbnd77o1_500_large

Mám ráda různé pěkné zápisníky =) A co Vy?

Pa =)
Verry Chatty

2 komentáře:

  1. Naprosto nádherný design! :3 A různé, krásně zpracované mám také moc ráda :)

    OdpovědětVymazat