čtvrtek 24. května 2012

74.

Jediná věc, která se v životě dá změnit je budoucnost.  

 Mühlfait

 Jste spokojeni se svým životem? Ne? Ani já.. Ale co s tím? Hlavně něco! Včera jsme měli napsat takovou úvahu a já jako poslední větu napsala: „Je to náš život a jen my rozhodujeme, zda budeme veselí, smutní, překvapení, zamilovaní, nenávistiví, naštvaní, uzavření do sebe, sebevědomí, skleslí atd…“ Tak to prostě je.
A teď opravdu  jednoduše co s tím v pár bodech

1) Uvědomit si, že nejsme spokojeni
2) uvědomit si, co děláme špatně
3) vymyslet, jak to napravit
4) pomaloučku to začít realizovat

Není to jednoduché, ale musí se to zkusit! Nejsem zrovna pravý člověk, který by měl někomu radit, když s tím mám sama problémy, ale třeba to někomu pomůže a odhodlá se zkusit to.
Pokud se o něco takového pokusím, budu vás informovat! A vám ostatním držím palce ;)


Pa =)

Verry Chatty

PS: Vím, že to není moc obsáhlý článek a určitě se nedozvíte něco nového, proto se ptám, jestli mám někdy něco podobného napsat. Ano? 

10 komentářů:

  1. Rozhodně ano! Díky tvým článkům se častěji zamýšlím nad životem, děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak fajn ;)
      To je účel =) A nemáš zač, tohle téma mě moc baví =)

      Vymazat
  2. Skvělá úvaha...Určitě piš častěji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Problémy mám dneska každej. Ovšem jsou i tací, kteří se vážně snaží a stejně to k ničemu není

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezký článek :) škoda jen,že někdy s něčím nenaděláme už vůbec nic...ale vždycky by jsme měli zvednout hlavu nahoru a čekat na lepší zítřek :) určitě takovéto články bych si tu ráda přečetla, máš vážně na psaní talent, byla by z tebe skvělá spisovatelka! :))*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =)
      Přesně tak!
      =) Uričtě něco podobného ještě párkrát napíšu ;)
      O tam pochybuju, ale když myslíš =) Potěšilo mě to =)

      Vymazat